• Przechowalnia 0
  • Szukaj treści

    Wpisz szukaną frazę


    Wyszukiwanie zaawansowane
    Przewodnik po sklepie

    FAQ czyli krok po kroku w sklepie.


    Jak złożyć zamówienie?

      • Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się w naszym sklepie (jeśli jest to pierwszy zakup) lub zalogować na konto utworzone podczas rejestracji. Istnieje możliwość dokonywania zakupów bez rejestrowania się w sklepie jednakże każdorazowo trzeba wypełniać wszystkie dane niezbędne do przeprowadzenia procesu złożenia zamówienia.
      • Przy rejestracji wymagane jest podanie następujących informacji (pola wymagane oznaczone są czerwoną gwiazdką*): imię, nazwisko, adres e-mail, ulica, kod pocztowy, miasto, województwo, telefon oraz hasło dostępu do konta klienta. Dodatkowo przy rejestracji jako firma (niezbędna opcja gdy chcą Państwo fakturę) prosimy o podanie nr NIP oraz pełnej nazwy firmy.
      • Posiadając już konto klienta można dokonywać zamówień poprzez dodawanie produktów do koszyka. Koszyk jest w pełni edytowalny także w każdej chwili można odznaczyć wybrane produkty. Po zapełnieniu koszyka wybranymi przez Państwa produktami prosimy kliknąć "Zamów".
      • Kolejnym etapem składania zamówienia jest wybór rodzaju wysyłki oraz sposób płatności.
      • Ostatnim etapem składania zamówienia jest "Realizacja zamówienia". Przed kliknięciem tego odnośnika prosimy sprawdzić wszystkie dane.
      • Zamówienia i zapytania można składać także drogą mailową na adres: sklep@e-jtp.com.pl, a także telefonicznie 61 8354513 lub 61 8336918.


      Co oznacza status produktu "Dostępny na zamówienie"?
        • Taki status oznacza, że dany produkt jest dostępny w ofercie jednak musimy go ściągnąć fizycznie do magazynu.

        Co oznacza opcja produktu "Zapytaj o cenę"?
          • Taka opcja przy produkcie oznacza, że cena produktu podana zostanie Państwu po ustaleniu jej z naszym handlowcem.

          Wybór sposobu wysyłki zakupionych produktów.
            • Zamówione produkty wysyłamy w następujący sposób: przedpłata Poczta Polska S.A., pobranie Poczta Polska S.A, przedpłata wysyłka kurierska, pobranie wysyłka kurierska. Możliwy jest odbiór osobisty w jednym z naszych dwóch punktów stacjonarnych. Przy zamówieniach powyżej 100 zł dostarczamy gratis zamówione produkty na terenie miasta Poznania.
            • Paczki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. nie mogą być cięższe niż 5 kg a ich wymiary nie mogą przekroczyć długości 60 cm, szerokości 50 cm i wysokości 30 cm. Przekroczenie wagi oraz wymiarów skutkować będzie nadaniem paczki za pośrednictwem kuriera. O wadze i gabarytach decyduje całkowita wielkość paczki a nie poszczególnych produktów.
            • Paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej wysyłane są do godziny 14 tylko i wyłącznie w dni robocze. Maksymalna waga paczki to 30 kg,a wymiary długość 140 cm, szerokość do 80 cm i wysokość do 80 cm oraz suma obwodów opakowania do 220 cm.
            • Przesyłką kurierską wysyłamy także pewne grupy produktów (z racji gabarytów, wagi i bezpieczeństwa)

            Aktualność cen
              • Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek Vat). Dokładamy wszelkich starań aby ceny były zawsze aktualne i konkurencyjne.

              Prawo do odstąpienia.
              • Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającego ze sklepu internetowego E-JTP przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny.

                Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
                J.T.P. Grocholewski, Datkiewicz spółka jawna
                ul. Marcelińska 96b/214, 60-324 Poznań
                lub sklep@e-jtp.com.pl

                WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

              • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa uważana jest za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia pisma o odstąpieniu od umowy.

                Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:
                J.T.P. Grocholewski, Datkiewicz spółka jawna
                ul. Marcelińska 96b/214, 60-324 Poznań.


              Czy mogę otrzymać fakturę Vat na zamówione produkty?
                • Tak, istnieje taka możliwość. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętaj o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP. W pozostałych przypadkach wystawiamy paragon.

                Skąd wysyłane są przesyłki kurierskie?
                  • Przesyłki kurierskie wysyłamy z naszej siedziby znajdującej się przy ul. Sikorskiego 39 w Poznaniu. Paczki wychodzą każdego dnia około godziny 14.00.

                  Gdzie mogę odebrać osobiście zakupione produkty?
                    • W naszej hurtowni artykułów biurowych i papierniczych ul. Sikorskiego 39 w Poznaniu w godzinach 8.00-16.00

                    • W naszym sklepie z punktem usługowym ksero ul. Marcelińska 96b/214 w Poznaniu w godzinach 6.00-22.00 a w soboty 7.00-14.00




                      Akceptuję
                      Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.